zaterdag 8 december 2012

Press release


Yesterday I published a selection of my poems. It has become an illustrated edition and can be bought at Lulu.com on the following address:


The first poem is from 1975, the last from 2012 and are all published before on this page. Some of them won prizes; like the “Keerberg Poezieprijs” (Belgium), “Antwerpen 2000” (Belgium) and the “Black Bird” (Milwaukee US)

All poems are original in Dutch and translated into English by myself. The illustrations are the originals, especially and digital developed for these poems while I still lived in Spain, between 2006 and 2011

I hope you can appreciate this. I made the book because a lot of you wanted me to and the prize is the lowest I could agree with Lulu.com. It is a full color edition and carefully selected, why it was a lot of work putting the bundle together as I wanted it to become: a work of art as is!

Joachim


Gisteren publiceerde ik een selectie van mijn gedichten. Het is een geillustreerde editie geworden en kan worden gekocht bij Lulu.com op het volgende adres:


Het eerste gedicht is uit 1975, het laatste uit 2012 en ze zijn allemaal eerder gepubliceerd op deze pagina. Sommige hebben prijzen gewonnen; zoals: “de Keerberg Poezieprijs” (Belgie), “Antwerpen 2000” (Belgie) en de “Black Bird” (Milwaukee US)

Alle gedichten zijn origineel in het Nederlands geschreven en door mijzelf in het Engels vertaald. De illustraties zijn de originelen, speciaal en digitaal ontworpen voor de gedichten toen ik nog in Spanje woonde, tussen 2006 en 2011

Ik hoop dat u het waardeert. Ik heb dit boek samengesteld omdat veel van jullie het mij vroegen en de prijs is de laagste die ik met Lulu.com kon overeenkomen. De editie is volledig in kleur en zorgvuldig geselecteerd, waarom het heel wat werk was de bundel samen te stellen zoals ik wilde dat het eruit zou zien: een kunstwerk zoals bedoeld!

Joachim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten